ریگینگ کاراکتر، فرایندی است که زمانیکه طراحی یک کاراکتر ایجاد شد، شروع می شود. برای گرفتن بیشترین خروجی از کاراکتر باید میان مدلساز، ریگر و در صورت امکان یک انیماتور ارتباط برقرار نماییم
در این ویدئو، Gavriil Klimov ما را از طریق pipeline و روش کار خود راهنمایی می کند تا با استفاده از 3ds Max ، Keyshot و Photoshop ، طراحی مفهومی سه بعدی علمی تخیلی را ایجاد کنیم.
ما یک شکل ابتدایی سه بعدی را بدست آورده و گام به گام یک Low Poly Sword ایجاد می کنیم که می تواند در پروژه های انیمیشن یا بازی های ویدیویی خود استفاده شود.
در این دوره ، با هم خواهیم آموخت که چگونه می توان با استفاده از Substance Painter به دارایی های بازی high poly دست یافت ، در حالی که دارایی های بازی low poly را در Blender 2.8 ایجاد خواهیم کرد.
پایتون را از اصول اولیه شروع کنید و یاد بگیرید که چگونه 10 برنامه شگفت انگیز و حرفه ای پایتون ایجاد کنید که در دنیای واقعی مورد استفاده قرار می گیرند! (یک دوره کامل از 0 تا 100 پایتون)
فالوور های اینستاگرام بیش از حد هدفمند را جذب کنید ، فالوور ها را به مشتری های پرداخت کننده تبدیل کنید و با استفاده از اینستاگرام نام تجاری خود را گسترش دهید