این فیلم را تماشا کنید و درک اساسی از ریشه ها ، اهداف تجاری ، ساختار مفهومی و ارزش حاکمیت داده ها از پیچ و خم داده ها کسب کنید.
در پایان این دوره آموزشی می توانید:
نوع داده مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل سؤالات خاص محصول را تعیین کنید
اولویت بندی ایده های محصول را بر اساس چندین معیار انجام دهید - آیا اعداد اضافه می شوند؟
مطالعات موردی را در مورد دو ایده محصول بررسی کنید: یکی دور انداخته شده و دیگری که دنبال می شود فواید آزمایش A / B را برای ارزیابی نمونه های اولیه محصول بررسی کنید
اثر جدیدی را کشف کنید: محصولاتی که فقط به اثرات کوتاه مدت می رسند
به دنبال سه روش برای انجام اقدامات بزرگ استراتژیک ، بر اساس مطالعات موردی یاد بگیرید چگونه می توانید هنگام معرفی تغییرات محصول ، اعتماد جامعه خود را جلب کنید

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
• Introduction
• Data Collection
• Prioritizing Products
• Evaluating Products - Part 1
• Evaluating Products - Part 2
• Making Big Changes
• Winning Trust
• Conclusion