این آموزش با کار با فایل اولیه بلوک ZBrush از آموزش بن "اراده مدل سازی برای تولید" بن اردت شروع می شود تا تولید اسکلت شروع شود. دکل در چندین مؤلفه تنظیم شده است که بر روی اندامها تقسیم شده است و هدف از آن ایجاد یک دکل کاملاً کاربردی بدن قبل از انجام مدل ساز برای ایجاد یک توپولوژی تمیز است. اجزای مورد استفاده از سیستم های IK ، FK و Spline-IK با اختلاط در صورت لزوم. برخی از کدهای پایتون برای سرعت بخشیدن به برخی از این گردش کار به اشتراک گذاشته شده است.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
00. Preview
01. Introduction
02. Skeleton
03. Leg - Part 1
04. Leg - Part 2
05. Spine
06. IK/FK Arms
07. Head and Tail
08. Cleanup Pass
09. Skinning
10. Bombs
11. Nurbs Ribbon
12. Plate Constraints
13. Cleanup Pass and Finalize
14. Bonus Constraints
15. Bonus IkHandles