Josh Nizzi کل فرایند طراحی رباتیک خود را نشان می دهد ، از طراحی مفاهیم در Photoshop® و ایجاد یک مدل سه بعدی خشن در 3ds Max® ، تا ارائه مدل در HyperShot و به کار بردن طراحی در Photoshop® ، رویکرد او از نظر ساختاری بسیار مهم است زیرا این هنرمند را قادر می سازد مفاهیم با کیفیت بالا را خیلی سریع ارائه کند و همزمان یک مدل سه بعدی پروکسی تولید کند که می تواند در پیش نمایش یا به عنوان نقطه شروع برای یک مدل نهایی تولید شود.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
00. Preview
01. Introduction
02. Roughs
03. Modeling the Legs
04. Modeling the Upper Body
05. Posing the Model
06. Modeling the Whips and Shield
07. Rendering Part 1
08. Rendering Part 2
09. Painting Over in Photoshop Part 1
10. Painting Over in Photoshop Part 2
11. New Shield
12. Finishing Up